17. aug. 2007

Velkommen

Heisann.
Ja nå har jeg gått til det skrittet og opprettet en ny blogg. Etter inspirasjon fra Embla fant jeg ut at jeg ville lage en blogg kun for dukkehusene mine. På den måten håper jeg at det skal bli lettere å komme i kontakt med andre miniatyrister i Norge og resten av verden.
Jeg har funnet ut at jeg må ut av Norge, fordi denne hobbyen er så lite utbredt her.
Og som med all hobby, så trenger jeg inspirasjon for å kunne fortsette.
Men jeg håper de som holder på med denne flotte hobbyen her i Norge, og vil gi lyd ifra seg.

Da jeg fikk mitt dukkehus for en 6-7 år siden kjente jeg ingen som holdt på med dette. Derfor ble huset mitt så som så......litt blanding av det jeg fikk fatt i. Men etter hvert som jeg lærte meg mer,traff på andre som hadde dukkehus og ikke minst oppdaget internett og alt det måtte føre med seg, har jeg funnet ut at jeg vil pusse opp huset mitt.....en liten mini-makeover :D
Samtidig så har jeg og fått mitt andre hus, som jeg har tenkt å lage en nissebutikk av.

Jeg har og vært med og opprettet en dukkehus klubb her i Stavanger området. Den eneste klubben i Norge jeg vet om så langt. Vi er fem damer som treffes 1 gang i mnd, og jeg kommer til å skrive om klubben vår så ofte jeg kan og legge ut bilder til inspirasjon for andre miniatyrister.

Vennlig hilsen Rita

1 kommentar:

Anonym sa...

du har så kule ting! selger du ting?