5. sep. 2007

Re-modeling

I have started to redecorate my house. When I first started to build my house, about 6 years ago,I had no plan what so ever, what I wanted to do with it. In the beginning it was the learning and failing method. And a total mix of every thing actually.
This time it will be more like the schabby chic style .

This is going to be the girls room. Now that the flooring is done, I will paint it white, just to get that schabby look


This little fellow is going to help me to redecorate my house. I made him years ago, even before my dollhouse. Isn`t he cute. I might have to find a name for him. Any suggestion??


3 kommentarer:

Embla sa...

Så flott gulv du har lagt. Jeg har bare brukt papir på mine gulv, men dette var virkelig lekkert. Kanskje jeg må starte en oppussing etter hvert jeg også? Det kommer sikkert til å bli rålekkert når du maler det hvitt. Den lille bamsen var også nydelig. Er ikke så god på å finne på navn, men hva med "Bruno"?

Anonym sa...

Jeg har også tenkt på en shabby, country romance stil i mitt hus :D Min 25 år gamle bamse heter Ted og er dødskul.

randi K design sa...

For en artig hobby! Koselige smaating! Faar lyst til aa leke igjen!